dinsdag 15 november 2011

Poncho nr. 2 en 3 - armbandjes en sleutelhangers


Ik heb de smaak te pakken haha, ook poncho nummertje 2 en 3 zijn gemaakt, en straks in de bus naar Berlijn gaat nr. 4 onder de haaknaald.
Ik haak een poncho per avond alleen het afwerken kost de meeste tijd.


Ik vertelde mijn moeder dat ik kinder-knaapjes moest kopen om de ponchoos op te hangen.
Kwam ze met een knaapje aan van toen ik klein was, lief he, das pas echt retro!



Gisteren was een collega op de koffie...nou ja koffie....wijn bedoel ik hahaha.
Heb ik deze armbandjes voor haar gemaakt, bestemd voor twee meisjes.
De collega keek liever toe, ze heeft het niet zo op gepriegel met kralen.


Zometeen ga ik naar een andere collega die een snij en embossing machine heeft.
Ik hoop een boel figuurtjes te kunnen snijden, heb er zin in.
Voor haar maakte ik deze sleutelhangers, waarvan 1 voor haar dochter.
Overmorgen ga ik naar Berlijn, dus volgende week horen jullie weer van mij, groetjes en tot dan, Roos x

23 opmerkingen:

  1. Wat mooi allemaal!
    Veel plezier in Berlijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, het ziet er allemaal weer heel mooi uit.
    Veel plezier in Berlijn.

    groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The ponchos are so cute, the bracelets and the key chain too.
    Hug
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig, dat "oude" hangertje! Die rode met geel en blauwe poncho vind ik het leukst, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet zo veel met roze heb. Lief dat je dat allemaal voor anderen maakt! Zo'n snij- en embosmachine heb ik ook zitten overwegen (en doe ik steeds als iemand het er over heeft), maar ik denk dat het bij mij niet zijn geld zal opbrengen en steeds van die dure mallen kopen (je hebt natuurlijk nooit de juiste in huis)...
    Heel veel plezier in Berlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa, haakwerkjes afwerken kan zo frustrerend zijn. Ik weet er alles van. Oh, ik wil óók een collega met een snij en embossing machine!!! :-)
    Have fun in Berlin!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi allemaal ... en die pincho's zijn zo schattig !!!!
    Veel plezier in Berlijn

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Roos,

    Ik wil je ook een goede reis toewensen.
    En wat ben je weer lekker op gang gekomen met al je haaksels en sieraden. Enig!
    Ook het allerbeste met je gezondheid, daaaag
    A n n e m i e k e

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk die ponchos, vooral met dat geel is lekker fris en ik ben normaal niet zo van het geel! En je uiltje is ook al zo lief, leuk hoor!
    Veel plezier in Berlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waauuww Roos,
    Die poncho´s zijn echt prachtig!!!
    Ik zou wel strax als ik weer wat tijd heb, heeeeel graaaag met je willen swappen!!!!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Roosje, ik heb volgens mij nog een hele zak houten kinderhangers! Ik ga eens kijken voor je, of ben je inmidddels voorzien? ik stuur ze graag naar je op! Is dat mijn 'bijdrage' voor de kerstmarkt :-)
    Have fun in Berlin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt zeker de smaak te pakken. Wat een leuke poncho's. Die blauw met roze is mijn favoriet.

    Alvast veel plezier in Berlijn.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hoi, nee ik woon niet in dezelfde plaats als waar Eikendonk staat(wist trouwens niet dat de markt op eikendonk was, dus misschien kom ik wel even langs!). Ik woon in sprang-city dus dat is zo'n beetje om de hoek! En nee ik ken je niet persoonlijk(geloof ik hihi). Ben wel benieuwd om alle spulletjes in het eggie te zien, dus wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou je poncho s zijn echt super!!!
    Leuke armbandjes ook.
    Je hanger is inderdaad een leukie.

    Veel plezier in Berlijn geniet ervan!!!

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave poncho's!!!
    Veel plezier in berlijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oi, beautiful poncho and so sweet bracelets :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je wel Rood voor de felicitatie.

    Ik lees met verbazing dat je in 1 avond een poncho maakt, da's heel snel hoor, heb jij een cursus snel haken gevolgd:-) Ik ben niet zo snel,ja misschien ik wel maar mijn handen niet :-)
    Maar ze zijn enig,en zeker op een knaapje uit je jeugd, zo leuk dat die moeders dit soort dingen bewaren.En voor de rest heb je weer allemaal leuke dingen gemaakt.
    Een hele fijne vakantie en ik hoop echt voor je dat je die nare hoofdpijn thuis kan laten zodat je optimaal van je vakantie kan genieten. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai Roos, wat een schattige poncho's. Ik sta versteld dat je ze in 1 avond haakt...
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie gekleurde poncho's heb je gemaakt.
    Schtaatige armbandjes en sleutelhangers.
    Fijne tijd in Berlijn. Rust lekker uit.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie dingen heb je gemaakt. Die poncho's zijn gaaf!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als je dit berichtje leest ben je weer teug, hoop dat jullie het gezellig en fijn hebben gehad, wat een leuke poncho's heb je gehaakt, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ben je goed bezig, leuk zeg!!! En wat lief die kinderhanger van jezelf!! Heel veel plezier in Berlijn!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. die poncho's zijn fantastisch! ik wordt er instant-vrolijk van :)
    hoe was berlijn?

    BeantwoordenVerwijderen