dinsdag 1 november 2011

Patroontje kerststerretje-leuke post-moeders haaksels en breisels

Kijk eens wat een mooie armbandjes ik kreeg van Lia ! Ze hield een give away, maar heeft zelf ook twee blogsters uitgekozen met wie ze het afgelopen jaar een leuk kontakt had. Waaronder ik dus ! Lia woont in Turijn en is een Nederlandse getrouwd met een Italiaan. Lia  http://handwerkbloglia.blogspot.com/ maakt mooie haakwerkjes, vooral prachtige kleedjes, maar ze breid ook.
Neem eens een kijkje op haar blog, ik weet zeker dat ze erg blij zal zijn als je ook volger van haar wil worden.


Dan even de link naar het patroontje van de kerststerretjes.
http://karinaandehaak.blogspot.com/2010/12/sterretje.html
Ik kreeg per mail en via reacties veel verzoeken voor het patroontje hiervan.


Mijn moeder helpt mij erg goed mee om straks genoeg aanbod te hebben in het kraampje op de kerstmarkt.
Ze begint aan haar vierde sjaaltje, en heeft al 6 kussens klaar, aan weerszijde gehaakt.
Deze twee heb ik gisteren in het winkeltje gelegd.


En zomaar een foto-collage van mini-me, haha.

Fijne week ! x

14 opmerkingen:

  1. Ach,blijft leuk,hè die oude foto's ik krijg er zelf ook nooit genoeg van kijk bij mijn ouders regelmatig de foto-albums door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zulke foto's.
    En wat fijn dat je hulp krijgt.
    Handig zo'n moeder.
    Leuke spulletjes heb je weer.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig een moeder die zo druk meehaakt, mooie vrolijke kussens!
    Leuke foto's van 'vroeger' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind vooral de kussens van je moeder erg mooi geworden, Roos!
    Fijn te weten dat de armbandjes zijn aangekomwen. Die rooskleurige draag ik hier zelf ook...
    mijn adres komt nog wel door...
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful stuff ! Beautiful mini-you...
    Hug
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je moeder je zo goed helpt! En je fotocollage is erg leuk! Geniet van alle voorbereidingen & veel liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke give away heb je gewonnen! en wat fijn dat je mams helpt voor de kerstmarkt ze heeft prachtige dingen gemaakt! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke armbandjes heb je gekregen en wat lief van je moeder dat ze je mee helpt met je kraamje super lief.
    Je collage is zo lief ...........wat leuk je foto s van vroeger.
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke armbandjes zeg. Ik zal eens op haar blog gaan kijken.
    Fijn dat je samen met je moeder spulletjes kan maken voor het kraampje. Die kussens blijven leuk he!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk die bandjes zeg en je moeder is goed bezig! En leuk die mini-me!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kussens vind ik erg mooi, gezellige vrolijke kleuren. Gefeliciteerd met je give-away bandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto!!! Oh, echt!! en wat fijn dat je moeder je helpt, vindt ze vast niet erg ;-) Die bandjes zijn ook erg leuk!
    fijn weekend vast! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo'n moeder, mijn moeder van bijna 80 frutselt en knutselt ook nog elke dag en haar hobbykamer is een bron van inspiratie , er ligt daar een verzameling van jaren. leuk hoor
    De kussens vind ik erg mooi zo kleurig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enig die zwart/wit foto's, je was een leuke baby:-) Wat fijn dat je moeder mee helpt voor de kerstmarkt, heerlijk omdat samen te doen.
    Succes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen