dinsdag 1 maart 2011

wc-rol mapjes + kaartjes

Weer twee mapjes met bijbehorend kaartje gemaakt. De mapjes zijn van platgedrukte wc-rolletjes, die bekleed zijn met stukjes behangpapier.
Het kaartje kan je in het mapje schuiven.

Op de beurs in Zwolle kocht ik tien verschillende kleurtjes viltwol, een bolletje katoen en een stukje lint.
Het was er ontzettend druk. Er was een hoop " ellebogenwerk" voor nodig om bij de verschillende kramen te komen.

Van de wol heb ik alvast drie gelukspoppetjes gevild.
Posted by Picasa

18 opmerkingen:

  1. Oh, die poppetjes, super schattig!!!!!!!!!!!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he die poppetjes....????
    De wc rol hoesjes zijnook erg mooi...Cinderell@ :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk dingetjes weer en die popjes zijn echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, die mapjes met kaartjes. Hoe verzin je het!
    En wat zijn de kleuren mooi van de wol, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig idee dat de kaart doos:) Ik hou van die kleur van fleece!
    Heb een fijne week:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes Roos en wat een schattige popjes !! Mooi !!
    Nog een zalige avond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig/leuk kaartjes van wc rolletjes, je gevilde popjes vind ik geweldig, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke mapjes en lieve gelukspoppetjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes. Ben ze ook teen gekomen.

    De gelukspopjes zijn super leuk.
    Mooie kleuren wol. Lekker vrolijk.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee van de kaartenmapjes!! Ga ik zeker eens proberen :-)
    Wat was het druk he?!.... Ik ben zaterdag geweest en het was hier en daar even veel geduld hebben inderdaad! Maar je hebt mooie spulletjes gekocht. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Roos,

    je hebt er weer prachtige werkjes van gemaakt hé ség!

    ps Dank u vioor de groetjes, mijn mama had het gezegd hoor :-)

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke poppetjes heb je al gemaakt! Het was inderdaad erg, erg druk in Zwolle! Maar wel erg leuk!
    Succes met vilten!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben al leuk bezig geweest met je nieuwe aankopen.Vind je gelukspoppetjes ook zo leuk.Vond het Zaterdag nog wel gaan in Zwolle maar ook een paar ellebogen gehad hoor :)
    Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een orgineel idee!!!
    Ik geloof dat ik ook maar eens wcrolletjes ga bewaren!!!
    Bedankt voor de tip!
    En die poppetjes....schattig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die poppetjes zijn echt schattig, had jij ook niet ooit zo een muisje gevilt? Vond ik ook zo een heerlijk dingetje, leuk... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Roos,
    Wat een lieve poppetjes zijn dat!
    Love them :)
    Groetjes Ingrid (ofwel Ingie@home)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuk idee met wc-rolletjes! Dat is nog eens nuttig recyclen en scheelt weer in de prullenbak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat leuk die kaartjes van w.c. rollen, kun je misschien wat foto's plaatsen van de making of... ? Het eindresultaat is zo verbluffend dat ik niet snap dat daar wc-rollen inzitten...
    Kijk maar hoor... maar mocht je tijd en zin hebben... ik zou het heel leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen