zaterdag 29 januari 2011

Stempels - kaarthouder

Ik heb met Lydia van de blog "Lydsels", een ruil gedaan. Lydia was razendsnel met het maken van de stempels voor mij.
Ze zijn prachtig, wat een priegel werkje. Ik ben er erg blij mee.
Maar voordat ik ga "spelen" met mijn nieuwe stempels wil ik eerst de kaarthouders inorde maken die ik Lydia beloofd heb.
Gehaakt zijn ze al, nu nog in elkaar zetten. En omdat Lydia erg nieuwsgierig is (nog meer dan ikzelf ben hahaha) , wil ik vast èèn houder laten zien.
De andere twee blijven een verassing, en show ik pas hier zodra ze bij Lydia bezorgd zijn.
Het is trouwens een leuk werkje om te doen. Ik heb cd's/dvd's gebruikt, en die omhaakt. De kaarten zitten er echt stevig tussen, en is een geweldige oplossing voor kinderen, en mensen die slechte handen hebben.

Zo, en dan nu snel mijn bed in want morgenochtend zes uur loopt de wekker alweer af om te gaan werken.
En dan morgenavond even lekker de tijd nemen om jullie blogs te lezen, tot dan, en een prettige Zondag alvast!
Posted by Picasa

19 opmerkingen:

  1. Wat een super gave kaarthouder!!!! Echt kei leuk.

    Werk ze, lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stempels.
    Zeker die met je naam er op. Hoewel de postzegel is ook erg leuk.
    Je kaarthouder is zo te zien zeker een super idee. Deze is erg leuk voor kinderen dat klopt.
    Ze is er vast heel blij mee.
    Werk ze vandaag.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Roos,

    Ja je staat mee bovenaan de lijst nu, super!

    En die kaartenhouder, is geweldig gevonden en leuk gedaan !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stempels, Roos. En een prachtige kaartenhouder!!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is tie GAAF!!! Nou wordt ik alleen maar nog nieuwsgieriger naar de anderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je voor je lieve reactie.
    Lekker genieten van de rest van je zondag.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very funny ! First time I see something like that !It's a great idea...
    Hug
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stempels en die kaarthouder is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf die leuke stempeltjes, echt leuk. En dan die kaarthouder, wat een geniale uitvinding en leuk gemaakt. Zal zo even je mail beantwoorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke stempels! Ik heb het één keer gedaan, maar vind het niet zo gemakkelijk hoor! Je kaarthouder blijf ik ook een geweldige uitvinding vinden! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk bedacht! Ben ook dol op katten, dus deze is helemaal goed!
    Bedankt voor je volgen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar dit is nu eens een geweldig idee Roos !
    Ik had al wel kaarthouders gezien maar die waren helemaal anders gemaakt.
    Deze is wel tof zo met de poezenkop ... heeft nu een persoonlijk tintje !
    Knap hoor !
    Nog een fijne dag verder .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, Roos, eventjes jouw blog bekijken - heb momenteel veel te doen.
    Wat een leuke kaarthouder: vorm, kleur en dat poezen-gezichtje! Erg leuk bedacht, hoor.
    lieve groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi roos, wat een leuke stempels heb je gekregen vooral die met je blognaam erop vind ik erg leuk, je kaarten houder ziet er erg vrolijk uit.En wat een goed idee zeg. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind die kaarten houder zo leuk ,hoe kom ik aan dat patroon? groeten ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo, Heb je misschien een werkbeschrijving voor mij voor de kaartenhouder om het bierviltje? Ik ben beginnend en kan het nog niet uit mijn hoofd..helaas.
    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo,

    Wat een mooie kaartenhouder. Mijn schoonmoeder heeft er eentje nodig, zou ik het patroon mogen?

    Groeten, Juliët

    BeantwoordenVerwijderen