zondag 8 augustus 2010

En de winnaar is ...

De winnaar is geworden.......Annemieke van Crea Annemieke. Gefeliciteerd!
Ik heb besloten om ook een troostprijs weg te geven, en die is gewonnen door....Adriana van Adriana's updates. Ook jij van harte. Wat de troostprijs is blijft nog even een verassing, maar als je je adres naar
mij mailt, komt het zo snel mogelijk jou kant op. Dat geldt natuurlijk ook voor jou Annemieke.

Een collega van mij is oma geworden van een meisje, ze vroeg mij een speldje te maken voor in het haar. Waarschijnlijk veel te groot voor een pasgeboren babietje, maar ze vond het zo leuk.
Dus dat heb ik gedaan, met bijbehorend kaartje en mapje.
Mijn collega's reactie was geweldig toen ze het zag, bedankt Jeanette, daar doe ik het voor !!!
En dan heb ik ineens de smaak te pakken om met kralen bezig te zijn. Ik heb twee setjes gemaakt van een armbandje met bijbehorende oorbellen.
Ik vind het setje met het boedha hangertje erg mooi en goed gelukt. Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Lief, dat hele baby-setje, Roos!
    En ook ik vind het setje met de Boedha-hanger er mooi(er) uitzien.
    Leuk toch, hè, knutselen...? Ik ben nu ook zo'n beetje aan de gang, in het klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Roos,

    Helemaal te gek dat ik gewonnen heb.Je maakt me zo blij....
    Ik zal mijn adres mailen hoor!!!!
    Fijne dag nog en groetjes
    A n n e m i e k e

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist helemaal niet dat jij een give-away had lopen!
    Wat een schattige knipjes...ik denk dat ik maar eens mijn haaknaald moet pakken.
    Pff heb jij ook wel eens last van te veel inspiratie (en altijd te weinig tijd!)?

    BeantwoordenVerwijderen