vrijdag 23 juli 2010

Give Away

Omdat ik al ruim over de honderd volgers zit, wil ik een give away houden. Wat ik weg geef zijn een armbandje met belletjes en kralen, en een sleutelhanger beide uit Spanje.
Verder een poppetje dat jezelf in elkaar moet freubelen, alle onderdeeltjes zitten in het doosje. Ik heb er zelf ook eens èèntje gemaakt,ik noemde het toen een "lente-elfje". Het is voor kinderen bedoeld, maar ook voor volwassen kinderen is het leuk haha.
En een gehaakt vlindertje doe ik er ook nog bij.
De bedoeling is dat ik het konijntje aan hanger uit Spanje na ga maken en dat ook nog weggeef.
Even geduld , zodra ik het klaar heb plaats ik het natuurlijk hier om te laten zien.
De meeste van jullie weten wel wat je moet doen  met een give-away, stuur een reactie en als je wilt mag je een link plaatsen op je eigen blog.
Ben je geen volger en wil je mee doen geen probleem. Ik wil het weekend van 7-8 augustus de winnaar bekend maken.
Ik zag op verschillende blogs van die leuke zeepkettingen met schelpen.
Zeepjes heb ik niet maar heb met wat schelpjes en hier en daar een kraal en belletje toch iets leuks weten te maken. Hij hangt aan de railing van mijn balkon en als de wind er langs waait hoor je zacht gerinkel van de belletjes.
De bovenstaande foto's wilde ik graag laten zien, omdat het zo leuk en lief is. In Volendam kwamen de musjes gewoon op tafel zitten en pikte het gebak van je schoteltje af....Oooh daar kan ik zo van genieten. Maar ik ben dan ook gek op vogels.
Moet je dat kouwtje (weet niet of ik het goed schrijf hoor) nou zien zitten op het grasveld onder het balkon. Vleugels gespreid om wat af te koelen tijdens de warmte, wat een lief beesie !
Ik ga nog even genieten van mijn laatste vakantiedagen en dan maandag weer met frisse tegenzin haha aan de slag.
Prettig weekend allemaal!
Posted by Picasa

22 opmerkingen:

  1. Hai, dank je voor je reactie op mijn blog. Voor die wilt bal heb ik inderdaad de naaldvilt techniek gebruikt, met natvilten krijg je het nooit zo mooi strak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Roos, heb je een fijne vakantie gehad? En morgen met frisse tegenzin aan de slag? Hmm, daar geloof ik niks van. Je zult zien, na een uurtje ben je weer helemaal terug. Ja toch ;-))
    Leuke give away organiseer je. Groetjes voor jou (en voor je mams natuurlijk). Oh, weet je. Ik doe het gewoon zelf. Dag mama van Roos, bedankt voor uw lieve mail!!! Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je over de 100 volgers hebt, gefeliciteerd en leuk een give away organiseert.
    En wat heb je een leuke ketting heb je gemaakt. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 100 volgers!
    Ik volg je al eventjes, maar heel gek krijg ik niet te zien als je een nieuw berichtje plaatst!
    Daarom heb ik deze give away gemist!
    Maar ik ben nog op tijd, hihi, ik doe graag mee!
    En ik zal een linkje op mijn blog plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik volg je blog al een tijdje. Ik vind dat je hele leuke dingen maakt en het inspireert mij ook om weer leuke dingen te maken. Ik zou graag mee willen doen aan je give-away actie. Super dat je dat organiseert.
    Groetjes
    Merve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Roos,

    Ook ik wil meedoen met je give away.Leuke dingen heb je daarvoor bestemd.Ik zou best willen winnen..... Wat leuk dat je een eigen kamertje krijgt.Werkt heel fijn, hoef je niet steeds alles om te ruimen.Mooie vakantiefoto;s trouwens, ook van Volendam.Ja en dan roept het werk weer. Veel plezier en tot horens, met de vriendelijke groetjes van Annemieke, ook aan je moeder.Ze staat ook zo leuk op de foto.Daaaag.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg, ik wil ook wel een gokje wagen :P Kijk maar op mijn blog, ik heb meteen een linkje geplaatst

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey Roos
    Ik doe graag mee met je give-away hoor. Leuke spulletjes weer.
    Ik las op je volgende blog dat je een eigen freubelkamer krijgt. Ik ben jaloers. Ik zal het moeten doen met een hoekje in de slaapkamer.
    gr Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik doe graag mee met je give-away! Leuke dingen maak je trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, ik heb dit berichtje 'gemist', want ik wil heel erg graag meedoen hoor!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pfff 122 volgers! Gefeliciteerd :-)
    En ik wil ook graag meedoen.

    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Roos ik wil ook graag meedoen met je Give away,
    je staat gelinkt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik wil graag meedoen!
    en ik zag bij je andere poost dat je een freubel kamer krijgt wat ontzettend tof!

    groetjes Yara van www.yara-diy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. kan ik ook nog meedoen aan die supergave give-away? ik zal eens controleren of ik je al volg, want ik dacht van wel, maar krijg geen bericht van je nieuwste logjes. groetjes en geniet van de heerlijke zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee met je give-away. Leuk! Zelf heb ik er ook een op mijn blog, loopt nog tot vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik doe graag mee met je give-away. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke blog heb je! En een leuke orginele Give Away! Ik doe mee :) Liefs Hermiek
    http://hermiek.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee met de give away. Ik had het inderdaad door vakantie eerst gemist.
    Ik vind het heel leuke spulletjes, vooral dat gehaakte vlindertje!
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoihoi!

    wat een leuke/lieve blog heb je!
    ik word graag volger van je :)

    en ik doe ook graag mee met deze leuke give away! :D

    Ik zal ook een linkje plaatsen op mijn blog!
    http://madebyknowme.blogspot.com/

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke blog heb je hier, heel leuk! En een superleuke give away, ik doe graag mee, ik duim alvast. Vele groetjes POPPIE

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk...ik ga bij jou ook een poging wagen!

    BeantwoordenVerwijderen