maandag 1 maart 2010

Verwend !


Mijn moeder is afgelopen Zaterdag naar de hobby-beurs in Zwolle geweest. Ik kon niet mee ,allereerst omdat ik moest werken en vanwege mijn zere kies.
Maar je kan wel zeggen dat ma aan mijn gedacht heeft. Ze is vanmiddag bij mij geweest en zie op de foto wat ze allemaal meebracht.
Teneerste 4 verschillende yo-yo malletjes. Twee verschillende maten van een rondje, een hartje en een bloemetje.
Dan nog een stapel mooie fris gekleurde lapjes stof, bolletjes en strengetje katoen, en kleine omhaakte spiegeltjes.
Als laatste nog een lint met de hollandse vlag kleuren, waar ikzelf naar op zoek was, maar nog niet had gevonden.
Ben ik verwend of niet??? Nogmaals dankUwel mam !

Ik heb mezelf voorgenomen voorlopig even geen freubel-spulletjes te kopen. Heb de afgelopen tijd zoveel "verzamelt".  Ik kan voorlopig wel vooruit met mijn freubel-drift.

Bij deze wil ik jullie gelijk even bedanken voor de aardige woordjes die ik kreeg toen ik zo'n last had van mijn kies. Het heeft mij erg goed gedaan te weten dat jullie zo meeleefde!!
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. OOOOoooooooooooooooooooowwwww... jij boft echt!
    Wat leuk, zoveel mooie, kleurige, blije freubelspulletjes. Ik weet zeker, dat je weer wat moois gaat maken!
    Veel plezier ermee.

    ~X~ Karin

    (en dank je voor je lieve woorden op mijn lente-tas-blogje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij zeg! Heerlijk om al die vrolijke spulletjes te verzamelen he? er zullen inderdaad wel weer de mooiste "freubeldingetjes"uit ontstaan!

    Geniet er lekker van

    Ebi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, je bent voorlopig nog niet uitgefreubeld. Kan weer flink aan de slag. Vrolijke spullen, waar vast en zeker weer wat moois van gemaakt gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen