donderdag 14 januari 2010

Vanalles wat...

Net uit mijn werk even naar Wibra gefietst, 3 bollen acryl garen voor maar 2 euro.
Heb allerlei kleurtjes gekocht, altijd leuk om kleine dingetjes van te haken of te breien.

Kreeg van een collega een paar lappen stof omdat ik voor haar dochtertje een muts had
gebreid. Van een andere collega kreeg ik kraaltjes waar ze niks meer mee deed.

Ik heb ook 2 textielstiften gekocht. Ben van plan om zelf labeltjes te maken met "freubeldingetjes"erop geschreven, zodat ik die aan de zijkant mee kan naaien in mijn werkstukjes.

Nu nog tijd hebben...........

Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. He, wat leuk om al die dingen te krijgen.
    Wat betreft die labeltjes:
    Ik was er al een week over aan het nadenken, ik wil ze namelijk ook. Ik kom er alleen niet uit hoe ik ze zelf moet maken.
    Ik ben nieuwsgierig hoe jij dat gaat doen....
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Roos

    Leuke blog heb je gemaakt en hele leuke dingen gefreubelt.
    Ik breng de lapjes mee als je er niet bent leg ik ze in de kast op huiskamer B voor je.

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen